Polub NaszePanstwo.pl na   

Przegląd wydarzeń

  • Kategoria: Polityka
  • Taurus
Przegląd wydarzeń (tydzień 35/2014)

Ostatni tydzień wakacji. W życiu politycznym powinno być jeszcze bardziej nudno, niż na portalu www.naszepanstwo.pl. Jest jednak inaczej. Dzieje się dużo a nawet bardzo dużo, tak w świecie, jak i na naszym, krajowym podwórku.
W środę, w Sejmie, premier Tusk kompletnie zaskoczył opozycję. Miał powiedzieć, na jakich działaniach chce się skupić rząd w ostatnim roku swojej kadencji. Opozycja spodziewała się kolejnego „expose” a tu ni z gruszki, ni z pietruszki o zamiarach rządu mówili głównie ministrowie. Do tego premier zapowiedział działania w dwóch sferach, zarezerwowanych niejako dla opozycji w celu krytykowania rządu a mianowicie w sferze emerytur i rodzin wielodzietnych. Okrutnie tym opozycję zaskoczył. Do tego stopnia, że nie była w stanie podjąć żadnej dyskusji merytorycznej i musiała skupić się na kwestiach proceduralnych, zupełnie nieistotnych. Szczególnie „urzekająco” zachowywał się poseł Iwiński, tak w czasie debaty sejmowej, jak i po niej. Nie dziwię się zdenerwowaniu i złości opozycji, bo ani nie można tego krytykować (Premier zapowiedział realizację spraw o które zabiegali), ani nawet nawyzłośliwiać się na sposób przedstawienia, bo po raz pierwszy wystąpili ministrowie ad gremium a opozycja zarzucała dotąd, że unikają oni wystąpień z trybuny sejmowej.

PKB za II kwartał wyniósł 3,3%, sprzedaż lepsza niż zakładano, bezrobocie spadło. Wszystko to w okresie dużych trudności z eksportem, szczególnie żywnościowym. Oby tak dalej.

Wygląda na to, że Antoni Macierewicz stanie jednak przed komisją sejmową. Patrzyłem w czasie posiedzenia Sejmu i na jego dzióbek, i na dzióbek Polskęzbawa. Były wyrażnie wydłużone. Z przyjemnością wsłuchiwałem się w głosy PIS-owców  po posiedzeniu Sejmu. Poseł Giżyński „podobał” mi się najbardziej.

Na Ukrainie następują kolejne odsłony konfliktu. Po zielonych ludzikach, którzy kupowali sobie pukawki w kioskach na Krymie, przyszedł okres, gdy przyznano, że w wojnie biorą udział rosyjscy żołnierze ale wyłącznie tacy, którzy są na urlopach i pojechali tam sami, jakby w celach rekreacyjnych. Obecnie NATO pokazuje już normalne siły rosyjskiej armii, biorące udział w wojnie, Ławrow twierdzi jednak, że to bzdura i że NATO pokazuje jakieś symulacje, czy gry komputerowe. Rozumiem doskonale, że NATO nie może wypowiedzieć Rosji wojny, że trzeba ją zmusić do zmiany polityki poprzez sankcje ekonomiczne  i gospodarcze. Wydaje mi się jednak, że dalsze wydzwanianie do Putina przez A. Merkel nie ma żadnego sensu, że staje się ośmieszające dla tej ostatniej. Uważam, że rozmowy powinny się toczyć na poziomie ambasadorów krajowych lub komisarzy unijnych a Władzimira można zaszczycić telefonem dopiero wtedy, gdy zmieni swoje postępowanie na powszechnie przez Europę oczekiwane.

Szczyt NATO, który odbędzie się za tydzień, powinien dokonać jakiejś dyslokacji sił na flankę wschodnią. Powinien też podjąć decyzję o dozbrojeniu Ukrainy. Brak takich decyzji rozzuchwali Putina jeszcze bardziej. Dłużej już nie można udawać, że coś robimy, trzeba wreszcie coś zrobić, chociaż mały krok w kierunku jednakowego traktowania wszystkich partnerów Sojuszu .

A jutro, na szczycie w Brukseli, powinna zapaść ważna dla Polski decyzja dotycząca obsadzenia stanowiska Szefa Rady Europejskiej. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z marzeniami większości Polaków.

Komentarze  

 
Simon
+2 [2] #1 Simon
30 sierpnia 2014, 21:09
No i poszło:)

Tusk przewodniczącym Rady Europejskiej.
 
 
Belfer
+1 [1] #2 Belfer
30 sierpnia 2014, 23:17
Jak zwykle, wina Tuska...
 
 
Taurus
+2 [2] #3 Taurus
31 sierpnia 2014, 09:03
W swoim przeglądzie wydarzeń celowo nie wspomniałem o rocznicy wybuchu Solidarności. Cicho o tym jakoś, mimo uroczystego otwarcia Centrum Solidarności w Gdańsku. Jakoś nie potrafimy uszanować i celebrować najważniejszych naszych wydarzeń historycznych, nawet tych przełomowych. Swoje przeżycia związane z tymi wydarzeniami opisałem skrótowo rok temu, w artykule "Rok 1980 - Solidarność" (pozycja 200 na naszym portalu, data publikacji - 20 sierpień). Zainteresowanych odsyłam do tej pozycji.
 
 
llortcik
+3 [3] #4 llortcik
31 sierpnia 2014, 11:42
@Belfer
Tym razem nie masz racji :( . To wielki sukces Jarosława, który nie tylko wybaczył po chrześcijańsku :D Tuskowi jego przeogromne winy (i jednocześnie uwolnił Wolaków od takiego premiera), to jeszcze jego poparcie w ostatnich godzinach miało decydujący wpływ na ten wybór .
 
 
Belfer
+2 [2] #5 Belfer
31 sierpnia 2014, 16:12
Masz rację. Nie pomyślałem. ;)
Moi Drodzy!
Wszyscy niestety byliśmy w wielkim i niewybaczalnym błędzie.
Głowy nam posypać popiołem i o wybaczenie błagać.
Czy nikt nie pamięta wczorajszego wystąpienia Pana Prezesa w południe, gdy oznajmił całą siłą swego autorytetu, że jednoznacznie i zdecydowanie popiera kandydaturę Tuska, kandydaturę Polaka na stanowisko w Unii.
I dopiero poparcie Pana Prezesa sprawiło, że ta miernota Tusk został zauważony.
Od dzis taka jest wersja w PiS. :D
 
 
Pan Prezes
-3 [3] #6 Pan Prezes
1 września 2014, 07:33
Ciekawe dlaczego, skoro funkcja przewodniczącego Rady jest tak ważna, to dlaczego nie aspirowali do niej Cameron, Merkel czy Hollande?
Wybrano analfabetę.
Jednakże do wykonywania poleceń wystarczy mu podstawowa znajomość niemieckiego.
Mieliśmy już Przewodniczącego Parlamentu Eu. Leslie Nilsena
Teraz będziemy mieć Przewodniczącego Rady Europejskiej Buster Keatona.
www.youtube.com/.../
Nudno nie będzie.
 
 
Troll new
+2 [2] #7 Troll new
1 września 2014, 07:53
Dzień dobry,

Tak, to ja, nick "Troll", niegdyś dość aktywny na ś. p. "SD".
Witam dawno nieczytanych kolegów. Zagladam tu sporadycznie, ale może to się zmieni.
Do niniejszego wpisu sprowokował mnie komentarz Taurusa: "[...]celowo nie wspomniałem o rocznicy wybuchu Solidarności. Cicho o tym jakoś[...]". Mam na ten temat własną teorię. Cicho było, bo Solidarność odniosła sukces. Powstała po to, żeby dokonały się głębokie zmiany w tym kraju (jak, po co, dlaczego - mniejsza o to). Potem było różnie, ale - powtarzam - w kategoriach binarnych Solidarność odnosła sukces.
 
 
Troll new
+2 [2] #8 Troll new
1 września 2014, 07:55
A my, w nadwiślańskiej Bolandzie, nie umiemy (nie lubimy?) świętować sukcesów. Jedyne chyba w nowożytnej historii powstanie - wielkopolskie - wydaje sie być zapomniane. Świętujemy hucznie wszlkie rocznice otrzymania dotkliwego łomotu. Im większy łomot - tym większa celebra. Czasami mam wrażenie że żyję w kraju, w którym obowiązującą doktryna jest państwowa nekrofilia. I wiecie co? Choć nie interesuję sie sportem, to jednak zarejestrowałem, że przedwczoraj wygraliliśmy - i to spektakularnie - mecz otwarcia MŚ, a organizacja imprezy byla wzorcowa i imponująca. I jakoś tak mi się cholerka nieswojo zrobiło. Pora umierać. Ach, pogrzeb - jaka to będzie świetna impreza! Jaka godna! Całe życie na to czekałem!
 
 
Troll new
+2 [2] #9 Troll new
1 września 2014, 07:56
O powstaniu wielkopolskim oczywiście miało być: "jedyne chyba w naszej nowożytnej historii wygrane powstanie - wielkopolskie - wydaje sie być zapomniane"
 
 
Belfer
+1 [1] #10 Belfer
1 września 2014, 10:15
Pan Prezes napisał:
Ciekawe dlaczego, skoro funkcja przewodniczącego Rady jest tak ważna, to dlaczego nie aspirowali do niej Cameron, Merkel czy Hollande?

Do tej posady nie aspiruje się. Nie składa się podania o pracę. Tę posadę komuś się po prostu proponuje. Dlaczego nie Merkel, Hollande, ani Cameron. Odpowiedź jest banalna, ale jak widać za trudna dla ciebie. ;)
 
 
Pan Prezes
-2 [2] #11 Pan Prezes
1 września 2014, 10:59
To kto powinien zaproponować Merkel, Hollande, czy Cameronowi.
Putin?
 
 
Belfer
+2 [2] #12 Belfer
1 września 2014, 12:34
Tak, jak myślałem. Nie masz pojęcia o polityce. Żaden z urzędujących przywódców Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii nie może objąć tej funkcji, bo veto postawią pozostali dwaj. Chodzi o to, by nie było dominacji któregoś z dużych państw.
Funkcja "prezydenta Europy" jest wypadkową dążeń wszystkich państw i kompromisem. Największe szanse będą mieć przedstawiciele mniejszych państw i byli politycy. Dlatego pierwotnie bardzo dużą szansę miała duńska premier, a mówiło się także o Tony Blairze byłym premierze Wielkiej Brytanii. Zwyciężył Tusk ze względu na tzw. koncyliacyjność, zdolności do kompromisu i umiejętność prowadzenia rokowań w wielu sprawach, które prowadzono w obrębie Unii Europejskiej. Okazał też ogromną cierpliwość wobec kurduplowatego gościa z małym pistolecikiem i nie wysłał go na Madagaskar. To też był jego plus dla wybierających go premierów, bo to oznacza, że jest bardzo cierpliwym facetem.
 
 
Baca
+1 [1] #13 Baca
1 września 2014, 20:01
Okazał też ogromną cierpliwość wobec kurduplowatego gościa z małym pistolecikiem i nie wysłał go na Madagaskar. To też był jego plus dla wybierających go premierów, bo to oznacza, że jest bardzo cierpliwym facetem.

Otóż to! Jeśli facet umie ujeździć takiego złośliwego skrzacika, to ma świetne referencje.

A teraz program PiS na najbliższą przyszłość:
1. Korzystając z zamieszania w PO po odejściu Tuska, PiS przejmuje władzę.
2. Wolska występuje z UE i NATO.
3. Wolska wypowiada (prowokuje itp) wojnę Rosji w celu wyzwolenia Ukraiiny.
.....
.....
n. Koniec świata
 
 
Pan Prezes
-2 [2] #14 Pan Prezes
2 września 2014, 07:33
Cytat:
Żaden z urzędujących przywódców Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii nie może objąć tej funkcji, bo veto postawią pozostali dwaj.
Twoja znajomość polityki robi wrażenie.

Że zapytam:
Co robiła Angela Merkel w 2007, a Sarkozy w 2008, a Tony Blair w 2005?
 
 
Pan Prezes
-2 [2] #15 Pan Prezes
2 września 2014, 11:20
Jak Donald zapłaci za sukces. Bo w najlepszym ze światów nic nie było, nie jest i nie będzie za darmo. Poparcie Merkel nie jest prezentem.
Donald sam nie zapłaci. Zapłacimy wszyscy, swoją gospodarką, samodzielnością i niezależnością. A to przyspieszenie wprowadzenia euro w Polsce, a to poparcie dla Merkel o braku baz NATO w Polsce, a to zgoda na dalszą degeneracje polskiego przemysłu, a to unikanie zaangażowania się w politykę wschodnią i pozostawienie jej jedynie w gestii paktu Rosja–Niemcy.
Czym za ten wybór Donalda zapłacimy? Czas pokaże, czy cena nie była wysoka.
Ciekawe jak sobie Donald poradzi. Przecież w UE nie ma PiS, nie da się obiecywać i natychmiast zapominać o obietnicach, nie ma wsparcia z GW i TVN ? O chowaniu do szafy nie wspomnę.
Pożyjemy, zobaczymy.
 
 
Taurus
+2 [2] #16 Taurus
2 września 2014, 12:55
Cytat:
Pożyjemy, zobaczymy.
Też jestem tego zdania. Jak cię jednak znam, to nigdy nie przyznasz, że krakałeś po PIS-owsku dla samego krakania. Jak w starym dowcipie o USA, gdy z braku argumentów zawsze można było powiedzieć "a u was murzynów biją ..." i w ten sposób wyjść na swoje, czyli, teoretycznie, mieć rację.

Zauważ, że mówimy o tym "nieudolnym, leniwym Tusku", najgorszym, zdaniem PIS-u premierze RP, "Donaldzie - ja nic nie mogę i nic nie potrafię" (ulubione powiedzenia JPZ).
 
 
Belfer
+1 [1] #17 Belfer
2 września 2014, 20:29
Taki pan-prezesowy sposób myślenia reprezentuje pewien mój znajomy mający sklep komputerowy. Ktoś nas zawsze chce oszukać, zniszczyć i doprowadzić do nędzy. Wersji, że coś może być korzystne dla wszystkich nie przyjmuje do wiadomości. Więc jakiś czas temu, gdy kupowałem płyt główną, pytam:
- No to kto z nas jest tym złodziejem, który oszukuje drugą stronę? Czy sprzedajesz mi towar kiepskiej jakości? Źle działający? Niewart swojej ceny? Wytłumacz się...
Niestety nie bardzo potrafił. ;)
 
 
Pan Prezes
-2 [2] #18 Pan Prezes
3 września 2014, 08:07
Cytat:
- No to kto z nas jest tym złodziejem, który oszukuje drugą stronę? Czy sprzedajesz mi towar kiepskiej jakości? Źle działający? Niewart swojej ceny? Wytłumacz się.
To jest taki belferski sposób myślenia.
On już osądził już drugą stronę.
To tak jak bym go zapytał czy przestał już bić żonę.

Może ty się wytłumacz. Wziąłeś paragon? Za montaż wziąłeś pieniądze? Odprowadziłeś podatek?
 
 
Belfer
+1 [1] #19 Belfer
3 września 2014, 10:14
Pan Prezes napisał:

Może ty się wytłumacz. Wziąłeś paragon? Za montaż wziąłeś pieniądze? Odprowadziłeś podatek?

1. Zawsze biorę paragon, w sytuacji, gdy jest on dowodem zakupu urządzenia mającego gwarancję.
2. Tak, montując sobie komputer, przełożyłem zapłatę za montaż z prawej do lewej kieszeni. :D
3. Zawsze płacę podatki. Nie robię na czarno. :P
 
 
Pan Prezes
-2 [2] #20 Pan Prezes
3 września 2014, 11:19
Cytat:
3. Zawsze płacę podatki. Nie robię na czarno.
Nie kłam, znam gościa co twierdzi, że dał ci w łapę bez rachunku za instalację Linuxa.
Czy po złożeniu sobie komputera zainstalowałeś legalny Windows? Czy jak zwykle, znowu okradłeś Billa G.?
Czepiasz się biednego sprzedawcy, a zachowujesz się jak typowy platfus.
Może jeszcze mi powiesz: -sorry taki mamy klimat. _cry_
 
 
Belfer
+1 [1] #21 Belfer
3 września 2014, 12:29
Jesteś kretynem father boss i zmiana nicka tego też nie zmieni. Nie używam systemu Windows od lat.
Powiem raczej: sorry takich mamy idiotów w Polsce, dla których Kaczyński jest idolem. :P
 
 
sunset
+2 [2] #22 sunset
4 września 2014, 08:05
Belfer :)
nie wiem co Ci PP pisał, bo zwyczajnie nie czytam jego postów. z założenia. wolę z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć, a powiedzenie o PP głupi to dla niego byłby czysty komplement. i zawyżenie inteligencji o 100%. inteligencja, jak podają w niektórych źródłach, to ilość wiedzy, którą można sobie przyswoić i umieć wykorzystać. PP przyswoił sobie dość dużą ilość wiedzy, ale za cholerę nie potrafi z niej skorzystać. krótko mówiąc: będąc tak mądry, jest głupszy niż ustawa przewiduje ;-)
jeśli nie będziecie reagować na jego wypociny, to w końcu mu się znudzi i przestanie się wypowiadać tutaj. to przecież jest zwykły troll, jak już dawno to stwierdziliśmy :) (sorry Troll new, ale mówię o faktach a nie nickach :) )
i nie oczekując odpowiedzi, ani tym bardziej nie czytając jej - PP spadaj :P
 
 
Pan Prezes
-2 [2] #23 Pan Prezes
4 września 2014, 08:59
Panie sunset.
Do głupoty dochodzi, kiedy ktoś swoją wiedzę i inteligencję uznaje za wystarczającą, pomimo różnych sygnałów, że jest ona zbyt mała. Ty mógłbyś swą wiedzę uzupełnić. Pomimo tego, że mógłbyś, ignorujesz takie rozwiązanie.
Ludzie, którzy łatwo posądzają innych o głupotę, często popisują się własną głupotą. Nie rozumiejąc co oceniają, przeceniają własną mądrość i bezmyślnie wydają wyroki.
Jak czegoś nie wiesz, nie rozumiesz, ale masz tego świadomość, to głupota ci nie grozi. Jak już oceniasz innych, przynajmniej podejmij wysiłek, żeby coś zrozumieć. Tak jest dobrze.
 
 
Baca
+1 [1] #24 Baca
5 września 2014, 20:01
Pan Prezes napisał:
Do głupoty dochodzi, ...... .

Odruchowo dałem PP jak zwykle minus. Po przeanalizowaniu zmieniam zdanie. Plusa jednak nie dam ze względu na całokształt działalności. Wszelako traktując post wycinkowo nie ma się czego czepiać. Obserwacje PP są statystycznie słuszne, wnioski logiczne. Będą z niego ludzie. Tak trzymać!
Aha, proponuję adresata zmienić na Prezesa Kaczyńskiego. Nigdy, ale to przenigdy, nie dostrzegłem u niego choćby skromnej dozy samokrytyki. A przecież "...Jak czegoś nie wiesz, nie rozumiesz, ale masz tego świadomość, to głupota ci nie grozi. Jak już oceniasz innych, przynajmniej podejmij wysiłek, żeby coś zrozumieć...." Co zatem grozi Panu Prezesowi?
 
 
Belfer
+1 [1] #25 Belfer
5 września 2014, 23:39
Taki oto tekst znaleziony na Facebooku:
Jarosławie Kaczyński , szeregowy pośle na Sejm RP , dlaczego od lat usiłujesz zrobić z Polaków idiotów i sklerotyków ?! Nie dość że nie kupuje Twoich bajek dla leśnych ludków ,to na dodatek pamiętam kilka Twoich wyczynów które zalegają w Twoim CV !
1) " 3 mln mieszkań " 2) 7,7 km odcinek autostrady A6 oddany do użytku w 2007 r . Wstrzymanie na dwa lata rozpoczętej już budowy A1 i A2. 3) Zadłużenie zagraniczne w 2005 kiedy Pis objął władzę, wynosiło 132,927 mld.$. W roku 2007, kiedy PiS stracił władzę wynosiło 234,052 mld $. Wzrost zadłużenia o 77% w dwa lata przy światowej koniunkturze ponad 100 mld. dolarów ( ok 340 mld zł przy obecnym kursie) zadłużenia więcej. 4) Obniżenie na odchodne składek ZUS i PIT (głównie dla najbogatszych) - budżet stracił na tym ok 150 mld zł a ludzie w swoich dochodach nawet tego nie zauważyli 5) Rodzina Na Swoim - kosztowała z budżetu dziesiątki mld ,a jedyny tego efekt to dwukrotny wzrost cen mieszkań. 6) Średnia płaca krajowa niższa o ponad 40% od obecnej . Za PISu w 2007 - 2691 zł , w tej chwili - 4012 zł 7) Płaca minimalna niższa o 50% od obecnej. Za PISu w 2007 - 936 zł, obecnie 1680 zł 8) Zaszczuwanie niewygodnych oponentów politycznych co kończyło się ich śmiercią. 9) Zapaść służby zdrowia. Po aresztowaniu kilku wybitnych lekarzy liczba przeszczepów spadła do zera co kilkaset Polaków przypłaciło życiem. 10) 2 mln Polaków wyjechało za chlebem za granicę. ( statystyki GUS nie okłamiesz ) 11) Średnie bezrobocie wyższe niż obecnie choć gospodarka światowa była w szczycie koniunktury. 12) Grube miliony wyłożone na budowę świątyń i próbe odwiertu do jądra ziemi przez dyrektora Rydzyka. 13) W aferach ekipa Kaczyńskiego pobiła wszelkie dotychczasowe rekordy. 14) Zakup rafinerii w Możejkach. Od początku przynosi tylko straty które przekładają się na wyższą cenę paliw w Polsce. 15) Embargo na eksport na wschód produktów roślinnych w tym z drzewa. Straty to dziesiątki mld. 16) Pośmiewisko z rządu Kaczyńskiego na arenie międzynarodowej. Przypominam "kartofle" w prasie zagranicznej przez co obrażony na cały świat brat Jarosława zerwał Trójkąt Weimarski nie wspomnę o 3 minutowej audiencji u prezydenta USA. 17) Wytropienie "UKŁADU". Jedyne co wytropił to układ we własnym rządzie ( Lepper, Kaczmarek, Netzel i Kornatowski ) 18) Porażająca nieudolność. Pułapka zastawiona na koalicjanta okazała się kompletną klapą , a nikomu z WSI nie udało się postawić jakichkolwiek zarzutów. Po niecałych dwóch latach tych pseudo rządów Kaczyński skapitulował a następnie przez 7 kolejnych razy przegrał wybory. 19) Jedyny realny sukces - anulowanie milionowych długów Kaczyńskiego z czasów PC. Jednak Kurski miał rację. "Ciemny lud" kupi każdą bajkę. Także tą o znakomitych rządach Kaczyńskiego. 20) Koszmarna umowa gazową podpisana na szczęście tylko na dwa lata za to na najdroższy gaz na świecie . PO musiało sprzątać po jego prywatyzacji na rzecz Eureko. Jak PIS zaczął rządzić to żądali tylko 6 miliardów a po dwóch latach użerania się z tymi jełopami z PIS żądania Eureko wzrosły do 35.6 miliarda. Zamiast zawrzeć ugodę na korzystnych warunkach całe dwa lata wojowali wszędzie przegrywając. Dopiero PO wykorzystując trudną sytuację i kłopoty finansowe Eureko zawarło umowę na niecałe 5 miliardów i Eureko wycofało się ze wszelkich roszczeń oddając akcje. W marcu 2007 roku w trakcie obrad Wiosennego Szczytu Europejskiego , Prezydent Polski Lech Kaczyński w imieniu Polski podpisał zgodę na wspólnotowe cele dla polityki klimatycznej ogólnie to skutkuje wzrostem rocznych kosztów wytwarzania energii o około 8-12 mld zł/rok.
Ponieważ nie chcę się znęcać, wymieniłem zaledwie czubek góry lodowej tych nierządów organizacji o nazwie Prawo i Sprawiedliwość ( któż u diabła wymyślił dla Was taką nazwę ? ? ). I masz Ty chłopie czelność z ekranu mojego Soniaka wciskać mi swoje bajki jak to na nowo zbudujesz już zbudowany kraj ?
Mając taką przeszłość i tak zbabrane CV ?
a to dobre.....
Dziękuję za uwagę.

Rafal Sitarczuk Taska

W zasadzie wszystko, co trzeba w komplecie. :)
 
 
Pan Prezes
-1 [1] #26 Pan Prezes
8 września 2014, 14:23
To coś napisał panie Belfer to bełkot.
Lepiej zapoznaj się z tym co pisze powołany przez premiera Donalda Tuska na przewodniczącego Rady Gospodarczej przy Prezesie Rady Ministrów Jan Krzysztof Bielecki w raporcie firmy doradczej EY Polska pt. „System stworzony od podstaw - czyli prawdziwa historia 25-lecia polskich podatków”

W 2006 roku rząd Jarosława Kaczyńskiego zdecydował o obniżeniu stawek podatku dochodowego z 40% na 32% i z 30% na 18%. Te zmiany weszły w życie od 2009 roku. W 2007 roku obniżyli też składkę rentową z 13% na 10%. Te zmiany dały istotny impuls prorozwojowy dla gospodarki”— pisze Bielecki w raporcie firmy doradczej EY Polska pt.

Dzięki temu platfusy mogły mówić o zielonej wyspie.
 
 
Pan Prezes
-2 [2] #27 Pan Prezes
8 września 2014, 14:35
PO znów prowadzi w sondażach (34 do 28 procent) i... dostaje łomot w wyborach.
I to w jakim stylu:
mazowieckie 58 % do 28 %,
śląskie 48 % do 42 % ,
świętokrzyskie 38 % do 10 %
Druga pozycja to wynik PO.
Platformie nie pomogła nawet wolna elekcja króla Europy...
Proszę się powoli do tego przyzwyczaić, że PiS wygrywa wszędzie, a Platforma nigdzie.
I to się nadaje do prasy. A w GW jakoś euforii niet.
 
 
Taurus
+2 [2] #28 Taurus
8 września 2014, 18:46
Cytat:
PO znów prowadzi w sondażach (34 do 28 procent)
Zgadzam się z tobą, PP, że PO prowadzi w sondażach. Co więcej, PIS znowu traci szansę na wygraną. Pisałem już kiedyś, że PIS pod kierownictwem Polskizbawa nigdy już nie będzie rządził. On może wygrać wybory na wójta w jakiejś gminie pod Nowym Targiem i niewiele więcej. Coraz więcej Polaków zdaje sobie bowiem sprawę, że ponowne rządy Jarosława byłyby katastrofą/
 
 
Belfer
+1 [1] #29 Belfer
8 września 2014, 23:00
PiS już nigdy nie wygra wyborów. A co ważniejsze - nigdy nie będzie rządzić. :)
 
 
Pan Prezes
-2 [2] #30 Pan Prezes
9 września 2014, 07:25
On może wygrać wybory na wójta w jakiejś gminie pod Nowym Targiem i niewiele więcej.
Co ty nie powiesz Edzio. A tam u was w Starachowicach to kto wygrał wybory uzupełniające? No kto?
No poseł PiS. Jak nie, jak tak.
 
 
Taurus
+2 [2] #31 Taurus
9 września 2014, 09:02
Cytat:
Co ty nie powiesz Edzio. A tam u was w Starachowicach to kto wygrał wybory uzupełniające? No kto?
Nie jestem Edzio, choć to imię mi się podoba. Ze Starachowicami też nie mam nic wspólnego - przejeżdżałem przez nie kilka razy, to wszystko. Na szczęście byłem w miarę przewidujący i za dużo o sobie nie napisałem. Inaczej wykorzystywał byś te dane niemiłosiernie do ataków personalnych, jak to zrobiłeś w swoim czasie w stosunku do Simona. Pluj więc dalej, jeśli chcesz, plujesz jednak w pustkę.
 
 
Pan Prezes
-2 [2] #32 Pan Prezes
9 września 2014, 12:45
Wiem kim jesteś. Nie mam zamiaru tego wykorzystywać. Powiem Tobie tylko to. Nic a nic nie pomyliłem się co to Ciebie. Wyobraźnia ma w 100% wymalowała Twój profil. Typowy były solidaru.. (żeby nie obrażać). My staliśmy wiesz gdzie. Wy gdzie stało ZOMO. Stąd ta Twoja nienawiść do PiS.
Wy nie chcecie nic zmieniać. Macie emerytury wcześniejsze i obiektywną przyszłość. Ale tak nie będzie. Bo nic jest nie dane na zawsze.
 
 
Taurus
+2 [2] #33 Taurus
9 września 2014, 14:50
Cytat:
Wy nie chcecie nic zmieniać. Macie emerytury wcześniejsze i obiektywną przyszłość. Ale tak nie będzie. Bo nic jest nie dane na zawsze.
Przepracowałem zawodowo 43 lata. Emeryturę dopiero zaczynam. Nie wiem, czy moja przyszłość jest "obiektywna", jak piszesz. Jestem człowiekiem, któremu naprawdę zależy na rozwoju Polski i jej powodzeniu i z góry podpisuję się pod wszelkimi zmianami, które do tego prowadzą.. Gdyby PIS to mógł zapewnić, z pewnością bym go poparł. O ZOMO lepiej mi nie wspominaj, trochę od tych bydlaków wycierpiałem.

Piszesz: "Wyobraźnia ma w 100% wymalowała Twój profil. Typowy były solidaru.. (żeby nie obrażać). My staliśmy wiesz gdzie. Wy gdzie stało ZOMO. Stąd ta Twoja nienawiść do PiS."

Wyobrażnia twa (jakie to górnolotne) jest całkiem do d... , a ty jesteś zwykłym, prymitywnym osłem(!), który nie potrafi myśleć, za to potrafi obrażać. Nie wiem, gdzie stałeś, gdy trzeba było stawać naprawdę. Wierz mi, ja stawałem wtedy jak i gdzie trzeba.
 
 
sunset
+2 [2] #34 sunset
9 września 2014, 16:42
Taurus :)
jak zwykle nie czytam tego co pisze pan pacan... i sadzac p oTwoich wypowiedziach - mam racje. sadze, ze gdybys nie reagowal na trolla - on w koncu by sie znudzil :) nie dosc, ze cham to jeszcze bezdennie glupi. "czlowiek" ktorego jedynym argumentem jest obrazanie innych. takie tam pomieszanie Kurskiego i Mikkego :P nie wiem ktore bylo ojcem, a ktore matka i nie interesuje mnie to za bardzo :P
 
 
Pan Prezes
-3 [3] #35 Pan Prezes
10 września 2014, 09:20
Cytat:
Wierz mi, ja stawałem wtedy jak i gdzie trzeba.
Wierz mi.
Pierdolisz.
 
 
Taurus
+3 [3] #36 Taurus
10 września 2014, 12:33
Cytat:
Wierz mi. Pierdolisz.
Koniec wymiany "uprzejmości". Spadaj prymitywny buraku!!!
 
 
Baca
+2 [2] #37 Baca
11 września 2014, 23:17
Pan Prezes napisał:
Cytat:
Wierz mi, ja stawałem wtedy jak i gdzie trzeba.

Wierz mi.
Pierdolisz.
Chamstwo jest w środowisku PiS ostatecznym argumentem.
 
 
Belfer
+2 [2] #38 Belfer
12 września 2014, 16:37
Ostatecznym? Jedynym!
 

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze